Black Friday -ostoksia

Olin valmistautunut tänä vuonna Black Fridayhin hyvin etukäteen. Minulla oli mielessä useampi tuote, joiden hintaa olen seurannut ja vertaillut kauemminkin. Halusin välttää "koska halvalla sain" -heräteostokset, koska tavarasta pitäisi päästä kyllä tässä kämpässä enemmän eroon.


Jeffree Starin Gothic Beach -luomiväripaletti
Meinasin lentää selälleni kun päivitin keskiyöllä oletkaunis.fi:n sivua jännittäen kuuluuko tämä paletti Black Friday -tarjouksiin: normaalihinnasta -40% alennus! Olin päättänyt, että tilaan tämän vain jos siitä saa vähintään -20% alennuksen. Olin varautunut pettymyksiinkin että siitä ei juuri alennuksia tippuisi - paletti on kuitenkin aika tuore - joten noinkin reilu hinnan pudotus oli iloinen yllätys.
Ihastuin sävyihin heti ensisilmäyksellä. Olen etsinyt sitä täydellistä arkimeikkipalettia räiskyvän Beauty Killerin rinnalle, ja tässä oli juuri sellaisia sävyjä joita voisin nähdä käyttäväni tilanteessa kuin tilanteessa. Näiden kahden lisäksi en kaipaa enempää luomivärivalikoimaa ainakaan vähään aikaan.
Jeffree Starin tuotteethan ovat laadun lisäksi tunnettuja näyttävästä designista ja tässäkin paletissa oli panostettu yksityiskohtiin. Paketti itsessään on taideteos ja se on tukevan oloinen. Magneetti pitää hyvin kannen kiinni joten tämän uskaltaa ottaa mukaankin.
Olin erityisen innoissani ylä- ja alarivin sävyistä. Keskimmäisen rivin vihreä ja lilan sävyt ovat mukavuusalueeni ulkopuolelta, mutta enköhän keksi loihtia niidenkin kanssa joku päivä jotain ihan uutta.


Canon 2000D -järjestelmäkamera


Olen haaveillut järjestelmäkamerasta jo yli kymmenen vuotta, aloitettuani ensimmäisen blogini eli 2010. Kuvailin Canonin Ixuksella vuosien varrella, ja tässä blogissa on ollut puhelinkuvia, koska niiden laatu voittaa vanhan digikamerani heittämällä.

Kyselin äidiltäni neuvoja kameran suhteen, mutta yhdestä asiasta olin itse kuitenkin varma: sen täytyy olla Canon, sillä luotan merkkiin ja äitikin on ollut tyytyväinen omaansa. Vaikka olin varma, että kamera tulee ahkeraan käyttöön, en halunnut laittaa suurta summaa peliin ennen kuin opin käyttämään sellaista kunnolla.


Löysin paketin, jossa oli kameran ja objektiivin lisäksi myös kunnollinen laukku. Lämpimällä kelillä kamera kulkee kaulassa, mutta talvella sitä ei kyllä uskalla kuskata mukana ilman laukkua.


FIMO-massaa

Siitä on pitkä aika kun olen askarrellut muunkin kuin bujoilun parissa. Yläasteella ja lukiossa tuunasin vaatteita ja kenkiä kangasväreillä, ketjuilla ja niiteillä. Koruja en ole juuri tehnyt itse, en koskaan saanut kiinni solmutekniikoista saati jaksanut innostua perinteisistä kuminauhallisista helmikoruista.

Olen viime viikkoina törmännyt paljon fimo-massalla tehtyihin koruihin ja miniatyyreihin, ja kun uskaltauduin Sinellin sivulle katsastamaan tarjontaa, se oli menoa. Loppusilauksen päätökselle antoi ruudulle pompannut onnenpyörän tarjoama alekoodi, kannattaa käydä siis tsekkaamassa tarjontaa!



Huomasin värejä valitessani, että olen klikkaillut ostoskoriin erilaisia Fimo-paketteja - Professional, Soft, Effect ja Kids. En huomannut tuotekuvauksissa juuri eroa, ainoastaan massan määrä vaihteli vaikka hinta saattoi olla sama. Pinkki muuttui kyllä mielestäni kirkkaammaksi uunissa!

Keräsin askartelutarvikkeitani odotellessa Pinterestistä inspiraatiotaulun itselleni ja en malta odottaa että saan toteuttaa kaikkia visioitani. Tarvitsen kuitenkin vielä lisää värejä!



Teitkö Black Friday -ostoksia?

Saatat tykätä myös näistä

Kommentit

  1. Vau, hienot löydöt! Voi kun osaisikin käyttää järkkäriä. Iloisia kuvaushetkiä!
    Eka ajattelin, että en osta black fridayna mitään, mutta lopulta tilasin luottoripsaria ja voiteita, joita oli hyvään hintaan tarjolla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia, harjoitteluni tuloksia tullaan täällä blogissa näkemään :)
      Sehän on juurikin parasta kun löytää jo aiemmin hyväksi todetun tuotteen edullisemmin!

      Poista

Lähetä kommentti

Kaunis kiitos kommentistasi! ♡