KICKS haul

Olen heittänyt vanhentuneita ja käyttämättä jääneitä meikkejä menemään, jotta raaskisin ostaa uutta tilalle. Olen toisaalta todella tarkka millä naamaani maalaan, toisaalta voisin hätätilanteessa pyyhkiä vaikka multaa silmäluomille. En luota kauppojen halvimpiin, mutta en tuhlaisi kolminumeroisia summia yhteen tuotteeseen. Pääasia on kuitenkin toimivuus.

Olen vannoutunut Avon-fani, ja suurin osa omistamistani meikeistä on sieltä. Joskus loppuneiden tuotteiden tilalle ei ehdi ajoissa tilaamaan uutta, ja silloin pitää turvautua kauppojen meikkiosastojen tarjontaan. Pelaan yleensä varman päälle ja valitsen tuotteeni kehujen ja suosittelujen perusteella.



Minulla on Avonilta ne tietyt luottotuotteet ja -sävyt jotka voi huoletta tilata kokeilematta etukäteen. Muiden merkkien tuotteiden kanssa asia on eri - en vielä tiedä pidänkö siitä ja tuleeko sitä käytettyä. Tilaukseen lähtikin vähän kaikenlaista tarpeellista ja uteliaisuudesta kokeiltavaa!



Kylie Cosmetics Matte Lip Kit (701 Exposed)

Pääasiallinen syyni tehdä koko tilaus! Kävin swatchailemassa Kylien huulipunia City Centerin liikkeessä ja poistuin tyhjin käsin, sillä sitä mieluisinta sävyä ei ollut hyllyssä. Kouvolan Veturissa koko brändi loistaa poissaolollaan, joten vaihtoehdoksi jäi nettikaupasta tilaaminen.



KVD Beauty Mini Tattoo Liner (Trooper Black)

Toinen mielenkiintoni jo vuosia sitten kiinnittänyt tuote. Olen harvan tuotteen kohdalla niin vaativa kuin rajaustussien kanssa ja tästä tuotteesta olen kuullut paljon hyvää. Minikokoinen versio oli loistava ensimmäistä kertaa testaajalle - miksei tällaisia ole tuotu markkinoille enemmän?



L'Oreal Paris Brow Artist Plump & Set (101 Blonde)

Kulmien kanssa olen mennyt aina sieltä missä aita on matalin - piirrän omien vaaleiden kulmien päälle ruskealla meikkikynällä. Erilaisia kulmatuotteita on olemassa niin paljon etten tiedä mistä kannattaisi aloittaa, mutta tämä tuote näytti tarpeeksi yksinkertaiselta käyttää.


Koska nämä ostokset ylittivät 50e rajan, minulle avautui loputtomalta tuntuva määrä lisätarjouksia.
 
NYX Professional Makeup Filler Instinct Plumping Lip Polish (Brunch Drunk)

Täysin heräteostos vaivaisella eurolla. Sävykin tuli valittua kieli poskessa ainoastaan nimen perusteella. En edes muista milloin olen käyttänyt huulikiiltoa viimeksi.



Isadora Volume Lash Styler (30 Black)

Olin unohtanut uuden ripsivärin ostoskoristani, joten olin tyytyväinen kun tämä vitosen puteli tuli vastaan.


Oliko tässä tuttuja tuotteita? Löysinkö helmet vai meninkö metsään?

Saatat tykätä myös näistä

Kommentit

  1. Kylie cosmetics jäänyt vielä testaamatta, mutta Isadoran meikkeihin noin yleisesti olen ollut tosi tyytyväinen. Joskus on kiva kokeilla hyvän tarjouksen turvin :) Pitäisi kyllä itsekin pari tuotetta tilata, mutta viivyttelen aina viimeiseen asti meikkivoiteen ja peitepuikon ostossa. Niin monta kertaa lähtenyt väärä väri matkaan..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Isadora on jäänytkin aiemmin mieleen hyvänä merkkinä ja tämä ripsiväri oli vitosen niin uskalsi ostaa "sokkonakin". Monelta muulta merkiltä ei välttämättä uskaltaisi.
      Mikään ei ärsytä niin paljoa kuin väärän sävyn valinta kun eihän sitä voi palauttaakaan! Meikkivoiteetkaan ei ole sieltä edullisimmista päästä kosmetiikkatuotteista :(

      Poista

Lähetä kommentti

Kaunis kiitos kommentistasi! ♡