Hei hei, kesä 2024!

Mitä jäi mieleen tältä kesältä?

Tänä kesänä reissasin ympäri Suomea ihan kiitettävästi - Helsinki, Porvoo, Turku, Tampere, Joensuu sekä Kalajoen ja Oulun kautta Haaparantaan. Tutustuin moniin kulttuurikohteisiin ja opin paljon uutta.
kuvan otti Tomi

Olin maailman onnellisin kun hain itselleni nämä uudet aurinkolasit vahvuuksilla. Vanhoilla olen pärjännyt jo puoli vuosikymmentä, ja niiden vahvuus ei kovin paljoa poikkea nykyisistä silmälaseistani, mutta olen katunut etten ottanut niihin aikoinaan peililinssejä.





Otin tuhansia valokuvia. Kirjoittelin monta postausta matkoistani. Olen iloinen, että olen aloittanut blogiharrastukseni uudelleen, koska minulla on väylä tallettaa näitä ihania muistoja - sekä jakaa ne muidenkin kanssa.



Vaikka olen syksyihminen henkeen ja vereen, jään kaipaamaan tätä kesää. Se oli oikein hyvä kesä.
Mikä olivat sinun kesäsi kohokohtia?

Saatat tykätä myös näistä

Kommentit

  1. Bloggaamisessa on kyl parasta se, että muistot ja sen hetkiset ajatukset, sekä huomiot pysyvät tallessa. ❤️ Blogi kulkee elämässä mukana ja kehittyy itsensä mukana. Siulla on kyl ihania reissuja ollut! 😊

    Hmm, mitkäköhän olisivat olleet kesän kohokohtia täälläpäin? 🤔 Myö ei reissattu paljoa ja alkukesä meni vähän "sumussa" stressistä palautuessa, mut kyl mie ehkä sanoisin, et reissut olivat parhaimmistoa käsitöiden lisäksi. Toukokuussa käytiin Tukholmassa, se oli ihana reissu! Haapaveden reissu oli myös onnistunut, varsinkin kirppislöytöjen osalta. Nyt elokuun alussa oli huippua käydä Saarilan kotieläinpihalla ystävän ja lasten kanssa. ❤️ Muuten miulla onkin aika mennyt pääasiassa puu- ja käsitöissä, mm. kylppäri on saanut uudet listat, lapsi uuden tietokonepöydän, minä uusia vaatteita ja yhtä arkkua suunnittelen läheiselle lahjaksi. ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, moni pieni yksityiskohta unohtuu jos ei kirjoita sitä ylös. Vaikka olen pitänyt tätä blogia vasta päälle vuoden, olen vanhoja postauksia lukiessani huomannut ajattelevani vähän väliä "ainiin en olisi muuten tuotakaan muistanut". Valokuvatkin saavat hieman kontekstia ympärilleen.

      Mukavia juttuja ollut sullakin! Mulla on vieläkin kirppistelyt käymättä tältä kesää, kova inspiraatio iski sun postauksesta :D syksyvaatetta sitten metsästämään!

      Poista
  2. Paljon kerkisit tänä kesänä reissata. Ihana ollut niitä seurata!

    Itsellä jäi aika vähiin missään käyminen, mutta ollut tosi kiva nähdä kavereita, jotka tulevat tännepäin viettämään omia kesälomiaan ja jonkin verran tapahtumissa tuli aiempia kesiä enemmän käytyä ja koettua uutta. Hyvä kesä oli siis täälläkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukava jos olet viihtynyt matkassa! :) vieläkin olisi luonnoksissa odottelemassa viikkojen takaisia seikkailuja..!

      Kotikonnuillakin on ihanaa olla, ainakin tämän kesän jälkeen osaa taas arvostaa omaa rauhaa. Sulla oli kyllä upeita tapahtumia tälle kesälle, oopperasta Haloo Helsinkiin ja Oslohan oli aikamoinen kirsikka!

      Poista
  3. Minun kesäni kohokohtia olivat lapsenlapsen yo-juhlat mökillämme, perheen tapaamiset ja tietysti tuo retki postcrossingtapaamisen yhteydessä Kobba Klintarille.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa todella mukavilta tapahtumilta :) postcrossing-tapaamiset ovat varmasti hauskoja!

      Poista
  4. Onpa kivan kuuloinen ja näköinen kesä! Itselle tästä kesästä jäävät mieleen erityisesti perheen yhteinen matka Kroatiaan, alkukesän ihanan lämpimät säät, kotiseuturetkeily kaksitoistavuotiaan kanssa ja elokuun alun Adelen konsertti Munchenissa. Myös elokuun kauniit kelit ovat mieleenpainuvia ja hyvää mieltä tuovia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihanan kuuloisia reissailuja! Olisi upeaa käydä joskus kuuntelemassa Adeleta :)

      Poista

Lähetä kommentti

Kaunis kiitos kommentistasi! ♡